اخبار لوازم خانگی

مایدیا در حال گسترش اکوسیستم هوش‌مصنوعی برای خانه‌هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولیدکننده لوازم خانگی مایدیا از توسعه اکوسیستم هوش مصنوعی برای خانه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولیدکننده لوازم خانگی مایدیا از توسعه اکوسیستم هوش مصنوعی برای خانه هوشمند خبر داد. این برند چینی در 31 جولای موسسه تحقیقاتی خانه هوشمند خود را با هدف سازگاری لوازم خانگی هوشمند و هوش مصنوعی راه اندازی کرد.

لی من آنگ، رییس این موسسه تحقیقاتی عنوان کرد: رویای ما این است که هر خانه مجهز به یک سیستم هوش مصنوعی همانند فیلم های علمی تخیلی باشد.

وی در ادامه از توسعه یک مغز فوق العاده “super brain ” خبر داد که محصولات هوشمند را به سیستم عامل های اصلی نظیر سیستم شبکه تجارت، مرکز اطلاعات و اینترنت اشیا متصل می کند. این مغز فوق العاده امکان پردازش و تحلیل داده ها را  توسط محصولات این شرکت فراهم می کند. این سیستم خودآموزی همچنین از قابلیت یادگیری و به خاطرآوردن اطلاعات برخوردار است.

مالکان خانه هوشمند به لطف این اکوسیستم می توانند از اتفاقات داخل خانه حتی در مواقعی که حضور ندارند، باخبر شوند. سرمایه عظیمی برای توسعه لوازم خانگی هوشمند در منازل چینی در نظر گرفته شده است و پیش بینی می شود که بازار این وسایل تا سال 2020 رشد 21 درصدی را تجربه کند.

انتظار می رود که راه اندازی 200 پروژه درحوزه خانه هوشمند توسط این شرکت چینی کلید بخورد و بیش از 30 هزار لوازم خانگی هوشمند تولید شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟