اخبار لوازم خانگی

تولید تلویزیون‌های 77 اینچی OLED ال جی در چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی ال جی در حال راه اندازی یک کارخانه پیشرفته نسل 10.5G است که از نیمه اول ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی ال جی در حال راه اندازی یک کارخانه پیشرفته نسل 10.5G است که از نیمه اول سال 2022 قادر به تولید تلویزیون های اولد سایز بزگ خواهد بود.

طی سال های گذشته ال جی اقدام به تولید پنل های OLED 77 اینچی در کارخانه کره جنوبی کرده است. تلویزیون های اولد 77 اینچ همچنان گران قیمت هستند که در سال گذشته در سراسر جهان فقط 27000 واحد از آن ها فروخته شده است.

شرکت ال جی که پنل های سونی، پاناسونیک، فیلیپس و دیگر برندهای موجود را تامین می کند اکنون قصد دارد در کارخانه جدید خود در گوانگژو چین پنل های 77 اینچی اولد خود را نیز تولید کند که اواخر این ماه شروع به کار خواهد کرد.

قابل ذکر است، این کارخانه برای شروع به طور عمده پنل های 55 و 65 اینچی تولید می کند.

با توجه به استقبال مصرف کنندگان به تلویزیون های سایز بزرگ تولید این تلویزیون ها به سرعت در حال رشد است. در سال 2018، فروش تلویزیون های 70 تا 79 اینچی رشد قابل توجهی داشته و گفتنی است تلویزیون های ال سی دی بیشترین سهم را در این بخش دارند.

همچنین شرکت سامسونگ از آماده سازی برای تغییر تولید تلویزیون های ال سی دی خود به تلویزیون های اولد در کارخانه نسل 8.5G کره جنوبی خبر داد. پیش بینی می شود سامسونگ ابتدا روی تلویزیون های 55 و 65 اینچ اولد کار کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟