فناوری

کاهش قیمت تلفن همراه ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: قیمت گوشی تلفن همراه نسبت به چند ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: قیمت گوشی تلفن همراه نسبت به چند ماه گذشته کاهش یافته و این روند قطعاً ادامه‌دار است.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل،  درباره آخرین وضع گوشی تلفن همراه اظهار کرد: شرایط قیمت گوشی تلفن همراه نسبت به چند ماه گذشته کاهشی شده است، چرا که بار‌ها اعلام کردیم که هر چه جلوتر برویم  و سهم بازار را واردکنندگان و شرکت کنندگان تامین کنند به طور قطع، قیمت گوشی تلفن همراه با قیمت بیشتری کاهش قیمت پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل با اشاره به اینکه قیمت گوشی همراه بستگی به نرخ ارز دارد اظهار کرد: این کالا جزو اقلام وارداتی است و اکنون که قیمت ارز ثابت شده است امید می‌رود قیمت گوشی همراه هم کاهشی شود.

به گفته درستی، از برخی شرکت‌های وارد کننده که سود‌های سرشاری دارند درخواست داریم که سود عادلانه‌ای را از این حیث ببرند تا مصرف کننده بیشتر از این زیان و ضرر نبیند.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در پاسخ به این پرسش که تکلیف ۶۰۰ هزار گوشی به جا مانده در گمرک به کجا رسیده است، گفت: مشکلات مربوط به این گوشی‌ها حل شده چرا که بیشتر این گوشی‌ها در بازار توزیع شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟