اخبار لوازم خانگی

ساندبارهای جدید دنون از ماه آینده روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکتریکی ژاپنی دنون (Denon) دو ساندبار جدید راه اندازی کرده که مدل DHT-S516H ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت الکتریکی ژاپنی دنون (Denon) دو ساندبار جدید راه اندازی کرده که مدل DHT-S516H از ایرپلی 2 پشتیبانی می کند.

شرکت دنون با اضافه کردن دو مدل DHT-S516H و DHT-S716H به محصولات خود در حال گسترش ساندبارهای خود است.

هردو ساندبار دارای Heos داخلی هستند که به کاربران این امکان را می دهند تا به یک مجموعه چندکاره متصل شوند. Denon S516 از اپل ایرپلی2 پشتیبانی می کند و به صورت بی سیم به اپل تی وی وصل می شود.

مدل S716 که گران تر است قابلیت ایرپلی را ندارد اما ویژگی های دیگری را مانند 4 عدد پورت HDMI را عرضه می کند. همچنین همراه با ساندبار دنون S716 یک ساب ووفر بی سیم DSW-1H را نیز راه اندازی کرده است.

برخلاف برندهای شناخته شده مانند سامسونگ، ال جی، سونی برند دنون تاکنون تصمیم به نادیده گرفتن قالب های صوتی مبتنی بر شی مانند Dolby Atmos، DTS:X و MPEG-H گرفته است. مدل S716 دارای دو قالب صوتی Dolby TrueHD و DTS-HD MA است. همچنین از پورت HDMI eARC پشتیبانی نمی کند.

ساندبارهای دنون در مدل DHT-S516H با قیمت 799 دلار، DHT-S716H با قیمت 899 دلار و DSW-1H با قیمت 599 دلار از ماه آینده در دسترس کاربران خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟