اخبار لوازم خانگی

توزیع 152 بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان سیستان وبلوچستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۵۲ بسته لوازم خانگی در قالب مرحله دوم طرح ملی «نذر ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۵۲ بسته لوازم خانگی در قالب مرحله دوم طرح ملی «نذر آب» در بین سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

 محمود رضا پیروی در حاشیه افتتاح مرحله دوم طرح ملی «نذر آب» در سیستان و بلوچستان در مرکز امداد زاهدان اظهار داشت: مرحله دوم طرح ملی نذر آب از نیمه مرداد آغاز شده و تا نیمه دوم شهریور ماه ادامه دارد که در قالب این طرح ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی میان سیل زدگان کشور توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه این بسته ها شامل اجاق گاز، پتو، یخچال و تانکر آب است، افزود: مجموعه جمعیت هلال احمر کشور تلاش خود را برای  تامین آب آشامیدنی سالم روستاهای فاقد آب شرب به کار گرفته و عمده فعالیت این طرح در استان هایی که بیشترین آسیب را  از سیل و خشکسالی دیده اند، اجرا می شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه  از این تعداد ۱۵۲ بسته لوازم خانگی در سیستان و بلوچستان توزیع می شود، ادامه داد: در بحث نذر آب ۳۰۰ میلبارد تومان کمک نقدی جمع آوری شده که صرف خرید پک های کالا شده است.

وی گفت: اعزام  کاروان سلامت به ۱۱ شهرستان استان سیستان و بلوچستان، توزیع و نصب مخازن  آب شرب، توزیع سبدهای حمایتی و معیشتی، احرای  برنامه های عمرانی و ساخت سرویس های بهداشتی از جمله اهداف دومین طرح ملی نذر آب  است.

پیروی تصریح کرد: کمک به بازسازی مدارس، اجرای برنامه های آموزشی، توانمند سازی جوامع محلی و حضور تیم  های حمایت روانی  و اجتماعی جوانان نیز در قالب این طرح اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هم در این مراسم گفت: در طرح ملی نذر آب سال گذشته ۱۸هزار بسته نوشت افزار ایرانی در نقاط محروم استان توزیع شد و  بانک امانات پزشکی در شهرهای زاهدان و زابل راه اندازی شد.

رسول راشکی افزود: اهدای دستگاه تصفیه آب در مناطق تحت تاثیر خشکسالی، توزیع ۵۰ هزار سبد غذایی در مناطق محروم و ساخت حمام و سرویس بهداشتی در مناطق روستایی از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح ملی نذر آب بوده است./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمود گرگانی | 09 شهریور 1398 در 10:52 ب.ظ

    خدا قوت جناب وحیدی ممنون بابت اطلاعات و اخباری که تو سایت میگذارید.