فناوری

منتظر رونمایی از کدام گوشی ها در ایفا 2019 باشیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چند روز به آغاز نمایشگاه بزرگ فناوری ایفا 2019 باقی مانده و غول های تکنولوژی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چند روز به آغاز نمایشگاه بزرگ فناوری ایفا 2019 باقی مانده و غول های تکنولوژی جهان در تب و تاب رونمایی از محصولات جدید خود در این رویداد برلین هستند. همانند سال های گذشته پیش نمایشی از محصولات حاضر در ایفا 2019 گردآوری شده است.

گوشی های همراه

با وجود این که نمایشگاه ایفا به عنوان یک رویداد گوشی های همراه محسوب نمی شود اما همواره میزبان محصولات جدید برندهای فعال در این بازار است.

ال جی با دستی پر برای حضور در این رویداد آماده شده و پیش بینی می شود، شرکت ال جی در جریان این نمایشگاه از گوشی هوشمند و یا اکسسوری مجهز به چند صفحه نمایشگر، گوشی همراه G8X و نخستین گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت در داخل صفحه نمایشگر رونمایی کند.

علاوه براین، این برند کره ای از معرفی دو گوشی همراه با عنوان های  K50S وK40S خبر داده است.

آنر نیز قرار است تا از گوشی های جدید در کنفرانس خبری خود رونمایی کند اما در مقایسه با ال جی، محصولات کم تری را در معرض نمایش می گذارد.

آنر از برندهای شرکت هواوی محسوب می شود و انتظار می رود پس از رونمایی از آنر 9X و9X پرو در چین، به دنبال عرضه آن ها در بازار غرب باشد.گوشی آنر 8X در اکتبر سال گذشته روانه بازار اروپا شد.

کنفراس خبری HMD  برای معرفی گوشی های نوکیا حداقل میزبان یک ابزار است .براساس گزارشات منتشر شده، می توان انتظار ابزارهای میان رده نظیر نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2  را داشت.

علاوه براین، احتمال رونمایی از یک جایگزین برای گوشی سونی ایکسپریا 1 در ایفا 2019 وجود دارد.

تی سی ال نیز به دنبال معرفی نخستین گوشی های تحت عنوان برند خود بوده و به علاوه، قرار است که نسخه های تاشو خود را به روز رسانی کند.

شرکت هواوی که درگیر تنش های تجاری آمریکا و چین قرار دارد، از گوشی های سری میت 30 خود در اواخر سپتامبر رونمایی خواهد کرد و در واقع عدم انتشار خبری از به روز رسانی گوشی های هواوی در این رویداد می تواند غیر منتظره باشد.

ابهاماتی در خصوص  گلکسی  فولد شرکت سامسونگ وجود دارد. کنفراس خبری این غول فناوری در 5 سپتامبر برگزار می شود اما به نظر می رسد که رونمایی از محصول آن به تاریخ 6 سپتامبر موکول شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟