دکوراسیون منزل

نقش موثر پاف در دکوراسیون داخلی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاف یا پوف صندلی گرد یا مربعی است که پشتی و دسته ندارد و برای نشستن یا به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاف یا پوف صندلی گرد یا مربعی است که پشتی و دسته ندارد و برای نشستن یا به عنوان یک میز کوچک و یا برای دراز کردن پا هنگامی که روی مبل نشسته اید، استفاده می شود. پاف ها دارای مدل های پایه دار و بدون پایه هستند.

پاف ها می توانند برای اضافه کردن بافت و رنگ در سالن پذیرایی استفاده شوند، استفاده از آن ها در خانه ساده است، می توان از آن ها استفاده ی چند منظوره کرد و از آنجا که نرم و قابل حمل هستند، کاربردی نیز هستند.

پاف در در موارد مانند موارد ذیل مورد استفاده قرار می گیرند.استفاده در اتاق خواب، در پایین تخت دو نفره از پاف های پایه دار استفاده می شود. از پاف های بزرگ تر می توانید به عنوان میز و برای قرار دادن انواع تنقلات استفاده کرد.

از پاف ها می توانید برای تکمیل مبلمان خود به صورت ست دوتایی استفاده کنید مخصوصا زمانیکه تعداد مهمانانتان زیاد است.

پاف ها را می توانید در زیر میز ورودی در قرار دهید تا برای پوشیدن کفش مورد استفاده قرار گیرد. هم چنین می توانید از پاف ها برای بازی های کامپیوتری بچه ها روبروی میز تلوزیون استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟