اخبار لوازم خانگی

تکنولایو مدل 4500؛ پاک کننده قوی در منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر ما برای نظافت محیط های کوچک مانند منازل و ادارات به جاروبرقی کم صدا، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکثر ما برای نظافت محیط های کوچک مانند منازل و ادارات به جاروبرقی کم صدا، کوچک و با بدنه مقاوم نیاز داریم که جاروبرقی سطلی تکنولایو مدل 4500 جزو بهترین انتخاب‌ها است.

فیلترهای موجود در جاروبرقی سطلی تکنولایو مدل 4500 شامل فیلتر هپا جهت جلوگیری از انتشار گرد و غبار در هوای خروجی از دستگاه و جلوگیری از بروز آلرژی در افراد حساس و فیلتر محافظ موتور جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل موتور بوده که بر بازده و عمر دستگاه می‌افزاید.

جارو برقی سطلی تکنولایو 4500 دارای سیم جمع کن نیمه اتومات است که در هنگام عدم استفاده از آن می توان سیم را جمع کرد. این جارو برقی دارای کابل 6 متری است و در رنگهای متنوع و استاتیک تولید می گردد.

کنترل مکش در محصول تکنولایو توسط برد نمایشگر دیجیتال انجام می شود ، این دستگاه با مکش بسیار بالایی که دارد خیلی سریع محیط را تمیز و هرگونه گرد وغبار را از بین می برد.

جاروبرقی سطلی تکنولایو مدل 4500 با حداکثر توان 1400 وات ساخت کشور ایران بوده، این جاروبرقی یکی از بهترین جارو برقی ایرانی با کیفیت عالی علاوه بر دارا بودن فیلتر موتور، دارای میکروفیلتر سازگار با محیط زیست نیز است.

دیگر ویژگی ها: شستشوی راحت بدنه و مخزن

دارای موتور پرقدرت AEG ساخت اروپا

دارای فیلتر دوار

دارای نمایشگر دیجیتال

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟