اخبار لوازم خانگی

تجهیز لوازم خانگی های بوش به سیستم FarmFresh

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی بوش که به دنبال عرضه محصولات با کیفیت است، گروهی از یخچال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی بوش که به دنبال عرضه محصولات با کیفیت است، گروهی از یخچال فریزرهای خود را به روزرسانی کرده و با سیستم FarmFresh عرضه می کند. این سیستم  سه برابر بیش تر از سایر نسخه ها مواد غذایی را تازه نگه می دارد و از فاسد شدن انواع غذا و سبزیجات جلوگیری می کند.

شرکت بوش این سری از محصولات خود را در پاسخ به نیاز مشتریان روانه بازار کرده است و به نظر می رسد که تا خط تولید این سری از لوازم خانگی های تازه وارد در آینده ای نه چندان توسعه یابد.

مدیر بازاریابی لوازم خانگی بوش در این خصوص عنوان کرد:«ما متوجه شده ایم که نوآوری و کیفیت در کنارهم می تواند به بهبود زندگی بشر کمک کند.»

وی افزود:«ما از به کاربردن سیستم FarmFresh در مجموعه لوازم خانگی  Fresh by Designبسیار خرسندیم و امیدواریم که مورد استقبال قرار بگیرد.»

سیستم FarmFresh انقلابی در حفظ و تازه ماندن مواد غذایی محسوب می شود و لوازم خانگی های سری Fresh by Design از طراحی خارجی براق و فضای های سازمان دهی شده بهره برده اند.

مجموعه یخچال های فرنچ دور بوش مجهز به یک سیستم FarmFresh منحصر به فرد و 4نقطه ای است .علاوه براین، تمامی یخچال فریزرهای بوش از سیستم هوم کانکت بهره برده اند که امکان کنترل آن ها از راه دور وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟