اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های 8کی ال جی سپتامبر راهی بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی در جریان نمایشگاه ایفا 2019 چندین مدل تلویزیون پروضوح و گران قیمت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی در جریان نمایشگاه ایفا 2019 چندین مدل تلویزیون پروضوح و گران قیمت 8کی OLED خود را معرفی کرد که نظر هر فردی را به خود جلب می کنند. به دنبال آن اعلام شد تلویزیون های OLED TV مدل 88Z9 و NanoCell TV مدل 75SM99 که هر دو از وضوح 8K هم بهره می برند، از سپتامبر راهی بازارهای مختلف می شوند.

البته بازارهای مختلف مناطقی چون استرالیا ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس و ایالات متحده را دربرمی گیرد که ال جی هدف گذاری کرده تا به عرضه تلویزیون های نسل جدید و بی نظیر خود را در آنها بپردازد.

به گفته LG این نسل از تلویزیون ها نه تنها وضوح تصویر خیره کننده 8K دارند، از فناوری های تصویری ال جی هم بهره می برند. ال جی همچنین یکی از بزرگترین تلویزیون های اولد 8کی جهان را که مدل SIGNATURE OLED 8K TV بود، رونمایی کرد. این تلویزیون وضوح 8K Ultra HD داشته که رزولوشن دقیق آن 7680*4320 پیکسلی بوده که 33 میلیون پیکسل درونی دارد. این یعنی 16 برابر تعداد پیکسل هایی که در صفحه نمایش FHD مشاهده می کنید

گذشته از آن به اسپیکرهای قدرتمند 80واتی استریو هم مجهزند و از طراحی مینیمالیستی بهره می برند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ال جی مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟