اخبار لوازم خانگی

کشف سه محموله قاچاق در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس ۳ محموله قاچاق شامل لوازم خانگی، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس ۳ محموله قاچاق شامل لوازم خانگی، لاستیک و لوازم آرایشی و پارچه به ارزش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان کرمانشاه خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه پس از اطلاع از ورود ۴ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی این خودرو‌ها که ۲ دستگاه پژوپارس، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت پیکان بود، شده و در عملیاتی بزرگ موفق به توقیف همه آن‌ها شدند.
سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها، ۲۶ حلقه لاستیک، ۵ دستگاه جاروبرقی، ۴ دستگاه کولرگازی، ۲ دستگاه یخچال و ۵ هزار عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به توقیف هر ۴ دستگاه خودرو، از دستگیری ۵ متهم و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
همچنین در عملیاتی دیگر ۱۰۰ طاقه پارچه قاچاق به طول ۱۵۰۰ متر کشف که ارزش آن به یک میلیارد ریال می‌رسد.
فرمانده انتظامی استان در تشریح این عملیات گفت: درخصوص تردد یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق در محور کرمانشاه – کامیاران، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به ردیابی مسیر خودروی حامل بار قاچاق شده و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن شدند.
سردارجاویدان ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۰۰ طاقه پارچه قاچاق به طول ۱۵۰۰ متر کشف و کارشناسان، ارزش آن را یک میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان، همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از جمله برنامه‌های پلیس استان بوده که در سال‌های اخیر به صورت جدی در دستور کار همکاران قرار گرفته است./صدا و سیما

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟