فناوری

آیفون ایکس آر پرفروش ترین اسمارتفون شش ماهه 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس استراتژی جدید اپل، از این پس آیفون های اقتصادی با پسوند XR و R شناخته ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس استراتژی جدید اپل، از این پس آیفون های اقتصادی با پسوند XR و R شناخته می شوند. به تازگی شرکت تحقیقاتی IHS Markit اعلام کرده در نیمه نخست سال 2019 تلفن هوشمند آیفون XR موفق شد عنوان پرفروش ترین اسمارتفون این شش ماهه سال را به خود اختصاص دهد و محبوب ترین باشد.

یکی از دلایل محبوبیت آیفون ایکس آر نه تنها طراحی جذاب و خیره کننده است، بلکه قیمت بسیار مناسب به عنوان یکی از محصولات اپل با مشخصات بزرگ محسوب می شود. اما دو گوشی هوشمند آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس قیمت بسیار بالایی داشته و میزان فروش آنها به مراتب کمتر از XR بود.

به گفته تحلیلگران اپل در سه ماهه نخست 2019 بیش از 13.6 میلیون دستگاه و در سه ماهه دوم سال 13.3 میلیون دستگاه XR به فروش رسانده که در مجموع به رقم 26.9 میلیون دستگاه می رسد. در جاهای دیگر گوشی های هوشمند Galaxy A10 با 13.4 میلیون دستگاه، Galaxy A50 با 12 میلیون دستگاه، آیفون 8 با 10.3 میلیون دستگاه ، ردمی 6ای با 10 میلیون دستگاه، ردمی نوت 7 با 9.7 میلیون دستگاه ، آیفون ایکس اس مکس با 9.6 میلیون دستگاه و Galaxy A30 با 9.2 میلیون دستگاه قرار می گیرند.

با چنین روندی انتظار داریم تا پایان سال میزان فروش این گوشی هوشمند مقرون به صرفه اپل افزایش یابد. اگرچه در صورت معرفی جانشین آن باید احتمال داد این دیوایس فروش بهتری را برخلاف XR  داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟