فناوری

رونمایی از سه مدل نسل جدید آیفون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در نهایت پس از مدت ها انتظار نسل جدید آیفون را تحت عنوان آیفون 11، 11 ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در نهایت پس از مدت ها انتظار نسل جدید آیفون را تحت عنوان آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس رونمایی کرد. اسمارتفون هایی که شباهتی در بخش جلو به نسل قبل دارند اما در بخش عقب کاملا متحول شدند.

در ابتدا باید به آیفون 11 اقتصادی پرداخت. این گوشی هوشمند دارای دو لنز در عقب بوده که همگی 12 مگاپیکسلی هستند و از پردازنده قدرتمند A13 بایونیک قدرت می گیرد. حافظه داخلی 64/128/256 گیگابایتی از گزینه های پیکربندی آن است. همچنین از فناوری های پیشرفته تصویربرداری برخوردار است و نقطه عطف دوربین آن قابلیت تصویربرداری آهسته دوربین سلفی است.

گذشته از آن باید به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتمز اشاره کرد و از چیپ جدید U1 برای پهنای باند شبکه بالا بهره می گیرد. در سوی دیگر دو مدل آیفون 11 پرو دارای صفحه نمایش بسیار روشن Super Retina XDR هستند که شدت روشنایی آنها به 1200 نیت می رسد. نسخه استاندارد نمایشگر 5.8 اینچی دارد و نسخه بزرگتر به نمایشگر 6.5 اینچی تجهیز شده است.

گفتنیست که باید به پردازنده A13 شش هسته ای قدرتمند با گرافیک قوی و دوربین سه گانه پیشرفته 12 مگاپیکسلی در عقب این اسمارتفون ها اشاره کرد. عمر باتری در آیفون 11 یک ساعت بیشتر از نسل قبل است اما در آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس عمر باتری بین 4 تا 5 ساعت بیشتر است.

شرکت کوپرتینویی در نظر دارد آیفون 11 را در گزینه رنگی سفید، مشکی، قرمز، زرد، سبز، سفید و آبی با قیمت پایه 699 دلار عرضه کند. اما نسخه های آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس با قیمت 999 و 1099 دلار در رنگ نقره ای، خاکستری، سبز و طلایی عرضه می شوند. تمامی مدل ها از 13 سپتامبر برای پیش خرید دردسترس قرار گرفته و از 20 سپتامبر راهی بازار می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟