اخبار لوازم خانگی

عرضه مجموعه جدید کابینت های مدرن ایتالیایی Mia

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سبک معماری کشور ایتالیا از گذشته زبانزد خاص و عام بوده و معماران و طراحان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سبک معماری کشور ایتالیا از گذشته زبانزد خاص و عام بوده و معماران و طراحان بسیاری در سراسر دنیا، از این سبک الگو گرفته‌اند. ایتالیایی‌ها، در مد و طراحی همیشه حرفی برای گفتن داشته‌اند و سلیقه‌ی منحصربه ‌فرد آن‌ها، همواره چشم افراد زیادی را به خود خیره کرده است.

میا (Mia) مجموعه ای از کابینت‌های مدرن ایتالیایی است که توسط شرکت Aran Cucine تولید می شود. اکنون میا توسط Aran Cucine یک مجموعه آشپزخانه جذاب را با یک عنصر شخصی طراحی کرده است.

این مجموعه قادر است به تنهایی با تمامی سلیقه ها و نیازهای مختلف افراد جور دربیاید. همچنین برای کسانی که به دنبال سادگی، کارایی و کاربردی هستند بسیار متنوع و ایده‌آل است.

کابینت مدرن ایتالیایی میا، سبکی بسیار مدرن و لوکس در طراحی آشپزخانه محسوب می‌شود و می‌تواند فضای داخلی آشپزخانه شما را به شکل جذاب و جدیدی تبدیل کند.

یکی از ویژگی‌های بارز سبک کابینت‌های مذکور، استفاده از قفسه‌ها و شلف‌های دیواری است که معمولا تعدادی از آن‌ها را به جای کابینت‌های ردیف بالایی استفاده می‌کنند.

کابینت مدرن ایتالیایی معمولا به گونه‌ای طراحی می‌شود که یک جزیره هر چند هم کوچک، در دل آن جای بگیرد. جزیره آشپزخانه، پیشخوانی کاملا مجزا از سایر کابینت‌های آشپزخانه است و می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد، از جمله می‌تواند محل قرارگیری گاز رومیزی، یا سینک ظرفشویی باشد.

از دیگر ویژگی‌های قابل تأمل در سبک مدرن کابینت، بهره‌وری و کارایی کابینت‌ها است. امروزه مجموعه کابینت‌‌ میا بسیار کاربردی و بهینه شناخته شده و می‌تواند به راحتی لوازم و اشیاء مورد نیاز شما در آشپزخانه را در دل خود جای دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟