اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف تعداد زیادی لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق شامل ماشین ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف تعداد زیادی لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق شامل ماشین لباسشویی، کارد و چنگال و فلاکس چایی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان”فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در محور کرمانشاه – گردنه چهارزبر، به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و سمند پلاک مخدوش مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هردو خودرو شده و نسبت به بازرسی از آن ها اقدام کردند.
سردار جاویدان افزود: در بازرسی از این خودروها، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۰۰ عدد فلاکس چایی و ۴۵۰ دست کارد و چنگال قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین از توقیف هر ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سمند و دستگیری ۳ متهم در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار جاویدان در پایان، گفت: یکی از ماموریت های پلیس مبارزه با پدیده قاچاق است و در کرمانشاه این موضوع با جدیت از سوی همکاران ما دنبال می شود/صدا و سیما

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟