فناوری

اچ پی از لپ‌تاپ فوق باریک خود رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اچ پی به تازگی در اتفاق غیره منتظره از لپ تاپ فوق باریک و دارای قلم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اچ پی به تازگی در اتفاق غیره منتظره از لپ تاپ فوق باریک و دارای قلم تجاری Elite Dragonfly رونمایی کرد. این نوت بوک با وزن کمتر از یک کیلوگرم و شاسی بسیار باریک، یکی از کوچکترین و باریک ترین نوت بوک های تجاری محسوب می شود.

بدنه ای از جنس منزنیوم CNC شده نه تنها کیفیت قابل توجهی به این دستگاه بخشیده، بلکه با رنگ آبی تیره پریمیومی به نظر می رسد. شایان ذکر بوده نمایشگر Elite Dragonfly از نسبت صفحه نمایش به بدنه 86 درصدی برخوردار است و یکی از کم حاشیه ترین لپ تاپ های کسب و کار محسوب می شود.

در سایر مشخصات باید به پشتیبانی از قلم Active Pen G3 اچ پی، پردازنده نسل هشتمی Core vPro اینتل، پشتیبانی از وای فای 6، پشتیبانی شبکه 4G LTE، سیستم صوتی Bang & Olufsen با چهار اسپیکر و قابلیت لغو نویز، سیستم عامل ویندوز 10  و چندی دیگر اشاره کرد.

نمایشگر این دستگاه 13 اینچی بوده سه حالت privacy, HDR  وlow power در برمی گیرد. این لپ تاپ کوچک با قیمت 1549 دلار در 25 اکتبر سال جاری راهی بازار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟