اخبار لوازم خانگی

سامسونگ از سد ویندوز فون عبور کرد!

ال کا ایران : سیستم عامل محبوب سامسونگ تایزن (Tizen) به تازگی معرفی شده و بر روی بسیاری از محصولات این کمپانی مانند تلویزیون،دوربین های عکاسی،لوازم خانگی و حتی گوشی موبایل نصب و روانه بازار گشته است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ال کا ایران»، سیستم عامل محبوب سامسونگ تایزن (Tizen) به تازگی معرفی شده و بر روی بسیاری از محصولات این کمپانی مانند تلویزیون،دوربین های عکاسی،لوازم خانگی و حتی گوشی موبایل نصب و روانه بازار گشته است.

قابلیت های این سیستم عامل در اپلیکیشن های یکپارچه سازی بسیار بالا است و حمایت نرم افزاری سامسونگ از این سیستم عامل بسیار قدرتمند است.سامسونگ به هیچ وجه از خیر تایزن نخواهد گذشت چرا که سیستم عامل بسیاری از محصولات این برند را تشکیل میدهد.

 
اکنون پس از مدت کوتاهی از ورود تایزن به کشور هندوستان،سامسونگ ادعا میکند که تایزن دومین سیستم عامل محبوب این کشور است.سامسونگ اعلام کرده است که در بین سه سیستم عامل اندروید،تایزن و ویندوز،سیستم عامل تایزن پس از اندروید در رتبه دوم قرار گرفته است و بر طبق آمار ویندوز را پشت سر گذاشته است.

ظاهرا گوشی هوشمند Z1 در شش ماه گذشته از محصولات مشابه کمپانی مایکروسافت بهتر عمل کرده است و تا کنون بیش از یک میلیون نسخه از این محصول در هندوستان به فروش رسیده است.سامسونگ به اقبال محصول جدید اش با نام Z3 بسیار امیدوار است و به طور کلی در حال توسعه تایزن در تمام لایه ها است.یکی از احتمالات پیش رو،هدف سامسونگ برای یک همبستگی بزرگ به همراه قابلیت های بی شمار است.

به طوری که کاربران تایزن از تلویزیون و یخچال فریزرگرفته تا گوشی های موبایل خود را SYNC کرده و از امکانات آن استفاده کنند.هر چند که همین حالا نیز این امکان وجود دارد.

نظر شما چیست؟