اخبار لوازم خانگی

بازار لوازم خانگی نیازمند تزریق نقدینگی است

ال کا ایران : رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: بازار لوازم خانگی نیازمند تزریق نقدینگی است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجید کسائیان در گفت‌وگو با  ایسنا- منطقه خراسان، با بیان اینکه اگر کمبود نقدینگی در بازار لوازم خانگی رفع شود، بازار بهتری خواهیم داشت، اظهار کرد: این تزریق نقدینگی باید هر چه سریعتر اعمال شود.

 

وی در ادامه در خصوص طرح دولت برای تسریع در رونق اقتصادی، اظهار کرد: این طرح نباید طوری اجرا شود که مردم مغروض شوند، بلکه بهتر است تزریق نقدینگی در قالب ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان باشد به جای اینکه وام‌های با سود بالا در اختیار مردم قرار گیرد.

 

کسائیان اظهار کرد: البته در جریان تزریق نقدینگی به بازار درصد کمی تورم به وجود خواهد آمد، اما نمی‌توان به دلیل جلوگیری از این تورم رکود را در بازار تحمل کنیم.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد، با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام تولید کارخانجات در انبارها بلوکه شده و منتظر تزریق نقدینگی است، اظهار کرد: بهتر است نقدینگی به صورت مستقیم در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد و حالتی ایجاد نکنیم که مردم مغروض به تسهیلات بانکی شوند.

 

وی طرح تسریع رونق اقتصادی دولت را نیازمند مطالعه بیشتر دانست.

 

کسائیان با تاکید بر اینکه در بازار لوازم خانگی گرانی هست ولی گران‌فروشی نداریم، اظهار کرد: با توجه به تحریم‌ها درصدی افزایش قیمت در لوازم خانگی داشتیم، اما با رفع تحریم‌ها امیدواریم شاهد کاهش هزینه تولید باشیم و به تبع آن قیمت لوازم خانگی کاهش پیدا کند.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد، با اشاره به اینکه بیشترین هزینه لوازم خانگی بین تولید تا توزیع ایجاد می‌شود، گفت: اگر این هزینه کم شود و کالا به صورت مستقیم در اختیار توزیع‌کننده نهایی قرار گیرد، به تبع وضعیت بازار بهتر خواهد شد.

نظر شما چیست؟