اخبار لوازم خانگی

فاقد مجوزها در لیست طرح خرید کالای ایرانی/ طرحی بدون اعلام قیمت کالا

ال کا ایران : محمد طحان پور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، با اشاره به اعطای وام برای خرید کالای ایرانی از طرف وزارت صنعت و بانک مرکزی گفت: دولت تصمیم گرفته که وام ارزان را با واسطه در اختیار تولید قرار دهد که در این بخش مردم واسطه هستند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، با اشاره به اعطای وام برای خرید کالای ایرانی از طرف وزارت صنعت و بانک مرکزی گفت: دولت تصمیم گرفته که وام ارزان را با واسطه در اختیار تولید قرار دهد که در این بخش مردم واسطه هستند.

وی با مثبت ارزیابی کردن اعطای این وام برای حمایت از تولید داخل گفت: یکی از دغدغه‌های ما این است که در این طرح کالاهایی قرار گیرد که از کیفیت مناسبی برخوردار باشند و اعتماد مردم با کالای بی کیفیت به تولید داخل خدشه دار نشود.

طحان پور تصریح کرد: تاکنون برندهای اعلام شده از سوی وزارت صنعت مورد تأیید اتحادیه است اما موضوعی که ما رانگران کرده این است که چرا با وجود اعلام اسامی کالاها و نمایندگی‌های فروش، قیمت کالاها عنوان نشده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: باید کالایی که قرار است به دست مصرف کننده برسد دارای خدمات پس از فروش، کیفیت عالی و قیمت مناسب باشد.

 وی ادامه داد: وزارت صنعت به شرکت‌ها گفته که نمایندگی‌های خود را برای فروش اعلام کنند و اینکه برخی می گویند رانتی در حال شکل گیری است کاملاً اشتباه است و هیچ رانتی در این بخش وجود ندارد.

طحان پور افزود: اما توصیه ما به تولیدکنندگان این است که برای فروش کالا نمایندگی‌هایی را معرفی کنند که دارای جوازکسب باشند.
وی ادامه داد: در لیست نمایندگی‌های فروش که روی سایت وزارت صنعت قرار دارد برخی نمایندگی‌ها فاقد جواز کسب هستند که ما به عنوان اتحادیه با انان برخورد می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به این نکته نیز اشاره کردکه وزارت صنعت برای این که بداند واحد صنفی ارائه شده برای فروش از طرف شرکت‌های تولیدی دارای جواز کسب است با خیر می‌تواند از اتحادیه استعلام بگیرد و ما درکمتر از یک ساعت نتیجه را به آنها اعلام خواهیم کرد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟