اخبار لوازم خانگی

برپایی نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در گچساران

ال کا ایران : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ایرانی با 90 غرفه از وسایل و کالاهای ایرانی تولید شده در زمینه لوازم منزل در شهرستان گچساران برپا شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رضا شریفی در آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ایرانی در گچساران افزود: مصرف کالای ایرانی کمک به چرخه تولیدات داخلی و حمایت از آنان است.

وی بیان کرد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ایرانی با  90 غرفه از وسایل و کالاهای ایرانی تولید شده در زمینه لوازم منزل در شهرستان گچساران برپا شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران تصریح کرد: این نمایشگاه در مساحتی یک هزار و 600 متر مربع دردونوبت صبح و عصربه مدت پنج روز پذیرای علاقمندان است.

شریفی عنوان کرد: در این نمایشگاه 70 نماینده از شرکت های مطرح داخلی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: انواع وسایل زینتی، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی تصویری، فرش، لوستر، ماشین لباس شویی و انواع لوازم برقی مورد نیاز خانه در این نمایشگاه عرضه می شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟