اخبار لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی با حساب دیگران

ال کا ایران : مردی که با یافتن رمز و کارت بانکی در خیابان ، 21 میلیون تومان موجودی آن را خالی و لوازم خانگی خریده بود، دستگیر شد .

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ حسن محمدنژاد، رئیس پلیس فتای استان مازندران در این باره به جام‌جم گفت: هفته گذشته مردی ساکن ساری با حضور در پلیس فتا شکایتی را مطرح کرد که نشان می‌داد کارت بانکی‌اش گمشده است.

وقتی به بانک رفته تا آن را مسدود کند، متوجه شده حساب بانکی‌اش به یکباره خالی شده و 21 میلیون تومان از موجودی آن به سرقت رفته است. زمانی که برای بررسی موضوع به بانک رفته متوجه شده این پول‌ها از طریق دستگاه پوز به حساب مغازه‌داری واریز شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جستجوی پلیس فتا آغاز شد و آنها دو روز پیش رد مرد سارق را به دست آوردند و او دستگیر شد.

متهم با انتقال به اداره پلیس اعتراف کرد که با یافتن کارت بانکی شاکی که رمز هم کنار آن بوده، از فروشگاه‌های مختلف لوازم خانگی خرید کرده و با این ترفند توانسته 21‌میلیون تومان موجودی او را سرقت کند.


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟