اخبار لوازم خانگی

مامور قلابی دردام پلیس قم /کشف محموله لوازم خانگی قاچاق

ال کا ایران : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش500 میلیون ریال در این استان خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ احمد کرمی در این خصوص اظهارکرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در محور قدیم قم-تهران حین کنترل تردد خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون با بار لوازم خانگی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با مغایرت اسناد و مدارک گمرکی با کالا، خودرو مورد بازرسی قرار گرفت و176کارتن انواع لوازم خانگی به ارزش500میلیون ریال کشف شد.

کرمی با بیان اینکه کامیون توقیف شده ، از یکی از استان های مرکزی به مقصد تهران بارگیری شده بود، گفت: در نهایت پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

 

** دستگیری مامور قلابی با 8 فقره سابقه کیفری

جانشین فرماندهی انتظامی قم نیز از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با 8 فقره سابقه کیفری دراین استان خبر داد و گفت: این متهم متواری با تلاش ماموران آگاهی قم در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حمیدرضا اسدی اظهار کرد: در پی طرح شکایتی در پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با هویت جعلی در یک شرکت فاقد مجوز، اقدام به انجام تبلیغات کرده و قراردادهای شرکت را به نام منشی خود منعقد و در فرصتی مناسب متواری شده است، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.
به گفته وی متهم با معرفی خود به عنوان مامور و جعل کارت شناسایی و اعلام اینکه به دلیل مسائل امنیتی نمی تواند به نام خود با کسی قرارداد بنویسد، ضمن پیشنهاد ازدواج به منشی خود، وی را به عنوان طعمه قرار می دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: نامبرده با گرفتن سیم کارت و عقد قرارداد صوری به نام منشی شرکت طی مانور متقلبانه جهت انجام سرمایه گذاری به همراه وی به بانک مراجعه و منشی وی 300 میلیون ریال از بانک برداشت کرده و تحویل متهم می دهد و نامبرده بلافاصله پس از خروج از بانک متواری می شود.

اسدی گفت: در ادامه موضوع توسط کارآگاهان به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و اقدام های پلیسی، مخفیگاه متهم در استان اصفهان شناسایی و نامبرده را طی نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی قم افزود: متهم درتحقیقات ماموران آگاهی استان ابتدا منکر هرگونه دریافت وجه از شاکیه بود اما با مشاهده ادله انکار ناپذیر چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه انتسابی خود و نیز کلاهبرداری در استان های اصفهان و تهران اعتراف کرد.

اسدی گفت:متهم به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شده و در نهایت با قرار قانونی مناسب راهی زندان شد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟