اخبار لوازم خانگی

توسعه حضور سامسونگ در صنعت خودرو

ال کا ایران : شرکت سامسونگ الکترونیکس تصمیم دارد با تمرکز بیشتر بر روی فناوری و تجهیزات مربوط به خودروهای خودران میزان فروش قطعات خود به شرکت های خودروسازی را افزایش دهد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از خبرخودرو، شرکت سامسونگ الکترونیکس تصمیم دارد با تمرکز بیشتر بر روی فناوری و تجهیزات مربوط به خودروهای خودران میزان فروش قطعات خود به شرکت های خودروسازی را افزایش دهد.

سامسونگ به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه صنایع الکترونیک، برنامه هایی برای گسترش حضورش در بازار خودرو دارد. در واقع این روزها صنعت فوق می تواند سوددهی بیشتری برای شرکت هایی نظیر سامسونگ داشته باشد اما مشکل اینجاست که فعلا میزان تقاضای خودرو به میزان بالایی که در گذشته بود نیست.

در حال حاضر شرکت هایی دیگری مثل اپل، پاناسونیک و ال جی نیز وارد تجارت هایی با خودروسازان شده اند و تلاش های بسیاری در زمینه توسعه فناوری های مرتبط با خودروهای خودران داشته اند.

سامسونگ در راستای همین اصل پارک جونگ هوان را به سمت مدیریت فعالیت های مرتبط با فناوری های خودران منصوب کرد. در واقع کارشناسان عقیده دارند شرکت هایی نظیر سامسونگ نمی توانند به این راحتی از چنین بازار مستعدی بگذرند.

این شرکت به تازگی قراردادی را با آئودی به امضا رسانده که طی آن تراشه های  مورد نیاز و سامانه های سرگرمی اطلاعاتی محصولات آن را تامین با این حال هنوز جزئیات نوع و نحوه فعالیت سامسونگ اعلام شده است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟