اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی ۲ شرکت ۸ تا ۱۰ درصد گران شد

ال کا ایران : دو شرکت لوازم خانگی در شرایط رکود بازار اقدام به افزایش ۸ تا ۱۰ درصدی قیمت ها خود کرده‌اند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از تسنیم، از اوایل امسال رکود بازار افزایش بیشتری پیدا کرد و همین موضوع باعث شده تا دولت با یک بسته تحت عنوان سیاست های تشویقی تحریک  تقاضا در صدد رونق بازار باشد. اما با گذشت دو ماه از اجرایی شدن این بسته هنوز تغییری در بازار به وجود نیامده و هر روز تعدادی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات مالی اقدام به تعطیلی می‌کنند.

البته در این میان برخی از واحدها نیز با اعلام درخواست افزایش قیمت محصولات در صدد تأمین هزینه‌های تولید خود بر آمده‌اند . این در حالی است که در شرایط رکود افزایش قیمت به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی رسد. به عنوان نمونه مشاهدات خبرنگار تسنیم از بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد با وجود رکود حاکم بر بازار، دو شرکت لوازم خانگی تولید داخل که با برند کره ای در بازار فعالیت می‌کنند اقدام به افزایش 8 تا 10 درصدی قیمت محصولات خود کرده‌اند.

یکی از فروشندگان محصولات این شرکت‌ها به تسنیم می‌گوید: با موافقت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان این افزایش قیمت از سوی شرکت اعمال شده است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟