اخبار لوازم خانگی

ساخت اولین گوشی هوشمند جهان با پردازنده‌های قدرتمند اسنپ دراگون

ال کا ایران : برای اولین بار از پردازنده اسنپ دراگون 820 شرکت Qualcomm برای ساخت یک گوشی به نام Le Max Pro استفاده شده که سرعت و عملکرد آن را به میزان چشمگیری ارتقا بخشیده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این تراشه قرار است علاوه بر گوشی های هوشمند بر روی 80 ابزار و وسیله جدید نصب شود که از جمله آنها می توان به برخی مدل های خودروهای هوشمند و بدون سرنشین اشاره کرد.

انتظار می رود گوشی چینی Le Max Pro که ساخت شرکت Le TV است در سال جاری میلادی روانه بازار شود. این گوشی دارای حافظه داخلی 32، 64 یا 128 گیگابایتی، دوربین 21 مگاپیکسلی، باتری 3400 میلی آمپری و نمایشگر 6.33 اینچی و WQHD است.

اما مدلی از این پردازنده که برای خودروها طراحی شده Snapdragon 820Am نام دارد و برای کمک به ناوبری این نوع خودروها مورد استفاده قرار می گیرد.

در جریان برگزاری یک همایش خبری در نمایشگاه سی ای اس 2016 مدیران شرکت کوآلکوم تصاویری از به کارگیری این تراشه را نمایش دادند.

 در این تصاویر نمایشگر 4k نصب شده در خودرو با پردازش آنی اطلاعات، داده های لازم را در اختیار راننده قرار می داد. دوربین های نصب شده در داخل این خودروی آزمایشی با پردازش موقعیت سر راننده و ارسال اطلاعات لازم برای پردازنده Snapdragon 820Am می توانستند مشخص کنند که آیا فرد راننده به طور کامل بر روی رانندگی متمرکز شده یا خیر و در صورت لزوم به وی هشدار دهند. سرعت تبادل داده در این سیستم 600 مگابیت در ثانیه است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟