اخبار لوازم خانگی

وام خرید کالا از شنبه کلید می خورد / اولویت پرداخت، زوج های جوان

ال کا ایران : بانک مرکزی از شنبه آینده ثبت‌نام از متقاضیان وام کالا را آغاز و اجرای آن را به بانک‌ها ابلاغ می‌کند؛ با این حال مسئولان وزارت کار می‌گویند استقبال بازنشسته‌ها سرد بوده و کار راضی کننده نیست.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا طرحی از سوی بانک مرکزی به منظور حمایت از خرید اعتباری کالاهای تولید داخل مطرح و پیگیری شده که قرار است با هماهنگی تولیدکنندگان برنامه ریزی و به مرحله اجرا درآید.

ناصر حکیمی مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی نیز با اعلام نهایی شدن طرح مربوط به بانک مرکزی از تدوین دستورالعمل نهایی طرح و ابلاغ آن در شنبه هفته آینده به تمامی بانک‌های کشور خبر داد.

زوج‌های جوانی که پیش از این اقدام به دریافت کد رهگیری کرده اند؛ اولین هدف بانک مرکزی برای پرداخت وام خرید کالای ۱۰ میلیون تومانی ( ۵ میلیون تومان به هر نفر) است.

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با اعلام نهایی شدن دستورالعمل پرداخت وام خرید کالای ایرانی به متقاضیان گفت: طی روزهای آینده و به احتمال قوی، در روز شنبه دستورالعمل ابلاغ می شود و از همان روز نیز سایت به منظور دریاقت تقاضاها و ثبت نام باز خواهد شد.

این مقام مسئول در بانک مرکزی تاکید کرد: طرح این بانک برای کل کشور است و به صورت سراسری اجرا می شود و با برنامه وزارت کار که درباره بازنشسته های تامین اجتماعی اجرا می شود متفاوت خواهد بود. در مرحله اول زوج های جوان، کارمندان رسمی و پیمانی و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می توانند تقاضا بدهند.

حکیمی با تاکید بر اینکه دوره بازپرداخت اقساط وام ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است اظهارداشت: به دلیل اینکه بتوانیم منابع را درست اختصاص دهیم، بازپرداخت ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده ولی پیشنهاد تولیدکنندگان ۲۴ ماهه بود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟