اخبار لوازم خانگی

فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت لوازم‌ خانگی آغاز به کار کرد

ال کا ایران : فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت لوازم‌خانگی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تجاری‌سازی اختراعات بازار دارایی فکری و سایر اختراعات حوزه لوازم‌خانگی از امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت لوازم‌خانگی، از بین 27 اختراع وارد شده به بازار با بررسی اصالت اولیه و سایر موضوعات ازجمله داشتن نمونه محصول، هفت نوآوری کاربردی حوزه صنعت لوازم‌خانگی در راستای نیل به اهداف اقتصاد دانش‌بنیان در این فستیوال معرفی می‌شوند.

وی گفت: این هفت نوآوری و اختراع منتخب با نگارش طرح کسب‌وکار و مسائل مرتبط با بازار و گذراندن فیلترهای بسیار اجازه ورود به بازار را پیدا کرده و دراین فستیوال معرفی می‌شوند.

دلیری با بیان این که برای صنایع مرتبط پکیج نیازهای فناورانه آن‌ها و دعوت‌نامه برای حضور در این فستیوال تخصصی ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: مخترعان با گذراندن مراحل مختلف، نحوه ارائه کردن و مواردی ازاین قبیل اجازه ورود برای سخنرانی را به‌ دست آورده‌اند و در حضور صنعت‌گران فعال به ارائه موشکافانه اختراع خود می‌پردازند.

دلیری در ادامه گفت: کتابچه‌ای از لیست اختراعات بازار، طرح‌های مرتبط با حوزه لوازم‌خانگی و تمام اختراعات مرتبط به صاحبان صنایع نیز ارائه می‌شود.

وی به اعطای تسهیلات به خریداران محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از تولیدات دانش‌بنیان تسهیلاتی را به خریداران اختراعات و نوآوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا می‌کند.

دلیری همچنین تأکید کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد تا با حمایت از این فستیوال تخصصی بازار دارایی فکری با همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت فرا بورس گامی در جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان بردارد.

وی یادآور شد: این فستیوال همزمان با نمایشگاه خانه مدرن برگزار می‌شود و فرصتی بسیار مناسب برای صاحبان این صنعت خواهد بود که علاوه بر بازدید از نمایشگاه در اختراعات بازار نیز فرصت سرمایه‌گذاری پیدا کنند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟