اخبار لوازم خانگی

سارق فروشگاه لوازم خانگی در دام پلیس زنجان گرفتار آمد

ال کا ایران : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سارق فروشگاه لوازم خانگی، از سوی پلیس زنجان در دام قانون گرفتار آمد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق با استفاده از کلیدی که در اختیار داشت به صورت تدریجی و در سر فرصت، لوازم خانگی موجود در یک فروشگاه واقع در منطقه اسلام آباد شهر زنجان را سرقت و باهمدستی افراد مرتبط نسبت به فروش آنها اقدام می کرد.

وی اظهار کرد: این متهم تاکنون موفق به سرقت نزدیک به چهار میلیارد ریال لوازم خانگی شده بود که بخشی از اموال سرقتی از نامبرده کشف و از سوی پلیس ضبط شد.

رحمتی با بیان اینکه متهم با انتقال به محل سرقت و در حضور پلیس به بازسازی صحنه جرم پرداخت افزود: در این رابطه چهار همدست این متهم و یک مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مالخرها هنگام معامله به قیمت کالاهای عرضه شده از سوی فروشنده توجهی نمی کنند درحالیکه باید در مواجهه با چنین موضوعی به جنس مورد معامله و فروشنده کالا شک کرده و بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند تا خود نیز به دلیل خرید مال غیر در دام قانون گرفتار نشود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟