اخبار لوازم خانگی

طرح ۱۰ میلیونی خرید کالای ایرانی منتفی شد/ بانک مرکزی باعث شکست این طرح است

میهن صنعت : دیانی گفت: هیچ اتفاق خاصی در مورد طرح وام ده میلیونی خرید لوازم خانگی صورت نگرفت و به نظر می آید که در کل این طرح منتفی شده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدرضا دیانی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی درباره آخرین جزئیات طرح خرید کالای ایرانی بیان داشت: هیچ اتفاق خاصی در مورد طرح وام ده میلیونی خرید لوازم خانگی صورت نگرفت و به نظر می آید که در کل این طرح منتفی شده است.

وی ادامه داد: این طرح در همه جای دنیا تجربه شده بود و می‌توانست جریان مثبتی را در بازار ایجاد کند و باعث شود تا بازار لوازم خانگی از رکود کنونی‌اش خارج شود، اما متأسفانه آن قدر با این طرح بازی شد و وقت کشی صورت گرفت که همه را ناامید کرد.

وی بیان داشت: مشخص بود که هیچ کس از این طرح به دلیل اقساط 12 ماهه آن استقبال نخواهد کرد و از طرفی نرخی هم که برای این اقساط در نظر گرفته شد بالا است، بنابراین پیش بینی ما از استقبال نکردن مردم از این طرح درست بود.

دیانی تأکید کرد: روی این طرح از ابتدا توافقاتی صورت گرفت و برنامه‌ریزی‌های مناسبی شد، اما آن قدر این طرح را تغییر دادند تا به کل این طرح از بین رفت.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان لوازم خانگی در پاسخ به این که مدیران بانک مرکزی یکی از دلایل تعویق در اجرای این طرح را زمان‌بر بودن آن دانسته‌اند، گفت: این موضوع اصلا نمی‌تواند دلیل قانع‌کننده‌ای باشد زیرا هیچ کاری انجام نشده که بخواهد زمان بر باشد .

وی در پایان در رابطه با موضوع لغو تحریم‌ها و اثر آن بر روی بازار لوازم خانگی گفت: لوازم خانگی آزاد بود و هیچ تحریمی نبود که حالا با لغو آن بر روی بازار لوازم خانگی تأثیر زیادی احساس شود./نسیم آنلاین/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟