اخبار لوازم خانگی

تحولی جالب در دنیای فن‌آوری لوازم خانگی/ عکس

ال کا ایران : در حال حاضر دنیای تکنولوژی بخش بسیار مهم و جدایی‌ناپذیر زندگی ما را تشکیل می‌دهد و همواره شاهد ورود و حضور این حوزه در ابعاد مختلف زندگی خود بوده‌ایم.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حالا لباس‌ها و محصولات پوشیدنی سنتی‌مان هم هوشمند شده‌اند، خودروهایمان با دارا بودن سنسورهای فراوان، تبدیل به گجت بسیار بزرگ متحرک گشته‌اند و لوازم خانگی با بهره‌گیری از تکنولوژی، کاربردی‌تر از قبل شده و سبک زندگیمان را به کلی تغییر داده‌اند.

 

با این تفاسیر، حال اینکه بشنویم، نوعی آبمیوه‌گیری طراحی شده تا از راه دور از طریق تلفن همراه دستورات شما را اجرا کند، بسیار جالب و حیرت‌آور خواهد بود.

 

 

یکی از این محصولات فوق‌العاده و جادویی (حداقل از نظر شرکت سازنده)، دستگاه آبمیوه‌گیری هوشمند 700 دلاری Juicero است.

 

این دستگاه نسبتاً سنگین (حدود 12 کیلوگرم) کارکردی بسیار ساده دارد: تنها کافیست میوه‌ای با اندازه متوسط را درون دستگاه قرار دهید و در چشم برهم‌زدنی دستگاه یک لیوان آب میوه خنک و طبیعی را برایتان آماده خواهد کرد.

 

در حال حاضر آبمیوه‌گیری مورد بحث تنها در کالیفرنیا عرضه می‌شود. برای سفارش آن هم باید در ایمیل لیست کمپانی سازنده ثبت‌نام کرد و منتظر ماند.

 

نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه حتی به این موضوع هم خلاصه نمی‌شود، بلکه موضوع اصلی استفاده از سیستم فوق‌العاده هوشمند این دستگاه است.

 

از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص، این دستگاه می‌تواند بر اساس وزن، ساعت، روز، جنسیت و میزان خستگی شما مخلوطی از میوه‌های پیشنهادی را برایتان آماده سازد.

 

دستور از دستگاه، و تنها گذاشتن میوه در جایگاه مخصوص توسط شما. در زمان بروز بیماری یا ورزش کردن نیز، این دستگاه با محاسبات بسیار دقیق می‌تواند نیاز بدن شما را به آبمیوه مورد نظر تخمین بزند و پیشنهاد و دستور لازم را در اختیارتان بگذارد.

 

این دستگاه حتی می‌تواند مخلوط و آب سبزیجات تازه را بر حسب نیاز شما آماده و برای میل کردنتان در اختیارتان قرار دهد.

 

تکنولوژی بیسیم این دستگاه موجب شده تا در نوع خود، پدیده و نوآوری حیرت‌انگیزی در دنیای فن‌آوری امروز برایمان به ارمغان بیاورد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

   

نظر شما چیست؟