اخبار لوازم خانگی

کیفیت کالای ایرانی به مراتب بهتر از کالای خارجی است

میهن صنعت : رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان کرمان گفت:با توجه به شعار سال ((اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل)) مردم استان حداکثر سعی را در خرید کالای ایرانی انجام دهند به دلیل اینکه کیفیت کالاهای ایرانی به مراتب بهتر از کالاهای خارجی که به صورت قاجاق وارد استان

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان کرمان گفت:با توجه به شعار سال ((اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل)) مردم استان حداکثر سعی را در خرید کالای ایرانی انجام دهند به دلیل اینکه کیفیت کالاهای ایرانی به مراتب بهتر از کالاهای خارجی که به صورت قاجاق وارد استان می شود.

حمید رادمنش در گفتگوی با خبرنگار “کسبه کرمان “ در رابطه با رکود شدید در بازار لوازم خانگی گفت:با توجه به اینکه ما قبل و حتی بعد از عید افزایش قیمتی در بازار لوازم خانگی نداشته ایم اما همچنان سایه رکود برسر بازار لوازم خانگی وجود دارد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان کرمان در رابطه با کارت خرید کالا افزود:متاسفانه در مورد این کارت هنوز اطلاعاتی را در اختیار اتحادیه لواز خانگی استان کرمان قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه در ایران بیش از نیاز مردم فروشگاه و مغازه وجود دارد ادامه داد:، یکی از عوامل کسادی بازارها  ازدیاد واحدهای صنفی مجاز تولید کالا ذکر کرد.

رادمنش در پایان افزود: با توجه به شعار سال ((اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل)) مردم استان حداکثر سعی را در خرید کالای ایرانی انجام دهند به دلیل اینکه کیفیت کالاهای ایرانی به مراتب بهتر از کالاهای خارجی که به صورت قاجاق وارد استان می شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟