اخبار لوازم خانگی

توقيف كولرهای گازی خارجی قاچاق درقم

ال کا ایران :‌ مديركل تعزيرات حكومتي قم ازكشف و توقيف كولرهاي گازي خارجي قاچاق در قم از انبار لوازم خانگي خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهدي رياضي در اين خصوص گفت: با اعلام گزارش هاي مردمي و پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مبني بر عرضه و فروش كولرگازي قاچاق توسط يك واحد صنفي عرضه و فروش لوازم خانگي حدود 113 كولر گازي قاچاق كشف شد.

وي افزود: اين تعداد كولرهاي گازي به ارزش يك ميليارد و 995 ميليون و 500 هزار ريال فاقد مدارك مثبته گمركي بود كه پرونده قاچاق در اين خصوص تشكيل و جهت رسيدگي به شعبه ويژه مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين اداره كل ارجاع داده شد.

رياضي با اشاره به كشف 100 دستگاه كولر گازي خارجي قاچاق ديگر از يك انبار لوازم خانگي در قم گفت: اين تعداد دستگاه به ارزش يك ميليارد و 665 ميليون و 400 هزار ريال بود كه پرونده جهت رسيدگي به شعبه ويژه مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين اداره كل فرستاده شد تا به پرونده رسيدگي شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟