اخبار لوازم خانگی

محموله ۶ میلیاردی در خرم‌آباد توقیف شد/کشف ۲۵ تن کالای قاچاق

ال کا ایران :‌ جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه کشنده کانتینر دار و کشف ۲۵ تن انواع لوازم صنعتی، خانگی و آشپزخانه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ علی احمدی تبار در این رابطه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در راستای مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم و تحقق مصادیق اصلی مبارزه با قاچاق خصوصا قاچاق لوازم صنعتی و خانگی در آزاد راه خرم آباد – اندیمشک در حین کنترل خودوهای عبوری به یکدستگاه کامیون کشنده کانتینردار، مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی مشخص شد که حامل انواع لوازم صنعتی، کارگاهی،خانگی و منسوجات قاچاق شامل انواع پارچه روتختی، پتو، ماشین بافت البسه، کابل یو اس بی، موتور جوش آرگون و دستگاه پرس، دوربین مدار بسته و تجهیزات آن، ظروف سرامیکی، استیل، غذاخوری و تزئینی، شمع تزئینی، اتو و سایر کابل ها و اتصالات فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که محموله کشف شده از استان های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، تصریح کرد: بنا بر اظهارات کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق  شش میلیارد ریال برآورد شده است.

احمدی تبار با اشاره به دستگیری راننده خاطی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که مبارزه و مقابله جدی و ریشه ای با پدیده قاچاق همت جمعی مسئولان را می طلبد، گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟