اخبار لوازم خانگی

30 ميليارد ريال كالاي قاچاق در قشم كشف و ضبط شد

ال کا ایران : فرمانده انتظامي قشم گفت: 30 ميليارد ريال كالاي قاچاق شامل لوازم خانگي، پوشاك و كفش از برخي انبارهاي اين شهرستان كشف و ضبط شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ داود محمودزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: با انجام برخي اقدام هاي تجسسي، اجناس فوق كشف شد و با پايان يافتن مراحل اطلاعاتي، دستگيري متهمان و تحويل آنان به مراجع قضايي آغاز مي شود.

وي با اشاره به تاثير منفي قاچاق بر اقتصاد كشور، گفت: پيش بيني مي شود در صورت افزايش شعبه هاي گمرك در نقاط مختلف جزيره، شاهد كاهش قاچاق و افزايش درآمدهاي دولت از طريف ماليات و عوارض ورود كالا باشيم.

فرمانده انتظامي قشم، ورود كالاي قاچاق را ضربه به توليد داخلي دانست و اضافه كرد: با همكاري دستگاه هاي مختلف، مي توان جلوي ورود برخي كالاهاي خارجي كه توليد مشابه داخلي دارند، را گرفت.

جزيره قشم با حدود 117 هزار نفر جمعيت و يك هزار و 500 كيلومتر مربع وسعت، شامل 135 كيلومتر طول و عرض متوسط 14 كيلومتر در جنوب كشور و در ميان آب هاي نيلگون خليج فارس واقع شده و به تنهايي از 22 كشور جهان بزرگتر است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟