اخبار لوازم خانگی

فروشندگان لوازم خانگی مشهد در معرض ورشکستگی

ال کا ایران : رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی مشهد گفت: فروشندگان لوازم خانگی در معرض ورشکستگی هستند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجید کسائیان رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی مشهد در گفتگو با «صبح توس»، در خصوص وضعیت نا به سامان بازار لوازم‌خانگی اظهار داشت: به علت حاکم بودن رکود کامل در بازار لوازم‌خانگی، متأسفانه فروشندگان با مشکلات عمده‌ای مواجه شده و در معرض ورشکستگی قرارگرفته‌اند.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی مشهد در ادامه افزود: متأسفانه طرح‌هایی همچون اعطای وام خرید کالا از طرف دولت و ارائه تسهیلات کالاهای داخلی بدون کارمزد به کارمندان دولت از طریق اتحادیه لوازم‌خانگی مشهد هم نتوانست دردی از دردهای این بازار بحران‌زده را دوا کند.

 

کسائیان پیرامون نوسانات قیمت کالا در فروشگاه‌های سطح شهر بیان داشت: قیمت‌ها توسط واحدهای نظارتی اتحادیه به‌طور دائم بازرسی و کنترل می‌شود اما این نوسانات به دلیل رقابتی بودن بازار به وجود آمده است، زیرا سود مصوب اتحادیه ۷ درصد است اما عده‌ای از فروشندگان جهت جذب مشتری سود خود را پایین‌تر می‌آورند و نوسانات قیمتی در بازار ایجاد می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ مصرف کالای داخلی نهادینه شود خاطرنشان شد: بهترین روش برای ترغیب مصرف‌کننده جهت خرید کالای داخلی، ارائه کالای باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش قوی است.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی مشهد درباره ارائه کالاهای بی‌کیفیت چینی در بازار لوازم‌خانگی اظهار داشت: تمامی فروشندگان لوازم‌خانگی موظف به ارائه کالای باکیفیت بالا به همراه گارانتی معتبر می‌باشند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟