اخبار لوازم خانگی

دست رد بازنشستگان به کارت‌های اعتباری کالا

ال کا ایران : رئیس انجمن لوازم خانگی کشور گفت: بازنشستگان و افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی نتوانستند از کارت اعتباری استفاده کنند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدرضا دریانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که هر یک از بانک‌های عامل توزیع کارت‌های اعتباری ظرفیت توزیع 350 هزارعدد کارت را دارند، اظهار داشت: بانک‌های ملی، صادرات و رفاه بانک‌هایی هستند که اقدام به ارائه کارت‌های خرید کالا می‌کنند که آمار نشان می‌دهد دو بانک ملی و صادرات در حال توسعه ارائه خدمات اعتباری هستند و در مقابل بانک رفاه با توزیع فقط 10 هزار کارت عملکرد ضعیفی در این زمینه داشته است.

وی با بیان این که بازنشستگان و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی نتوانستند از کارت اعتباری استفاده کنند، گفت: بی‌میلی وزارت رفاه و تامین اجتماعی نسبت به کارت‌های اعتباری، تمرکز بر روی کالا کارت‌ها و متعاقب آن کم‌کاری بانک رفاه در توزیع کارت‌های اعتباری خرید کالا باعث شد تا افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان نتوانند از خدمات این کارت‌ها استفاده کنند.

رئیس انجمن لوازم خانگی کشور ادامه داد: عدم اطلاع‌رسانی درست و میزان اقساط از جمله دلایلی هستند که باعث شده میزان مراجعات برای دریافت کارت‌های اعتباری به کندی صورت بگیرد.

دریانی با اشاره به این که سقف حقوق هر یک از دریافت‌کنندگان کارت اعتباری 1/5 میلیون تومان است، تصریح کرد: از جمله مواردی که باعث می‌شود واجدین شرایط دریافت این کارت‌ها تمایل چندانی به آن نشان ندهند اقساط آن است، چرا که به طور میانگین 280 هزار تومان در ماه با توجه به میانگین حقوق افراد دریافت‌کننده که بین 700 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان است، مبلغ سنگینی به شمار می‌رود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟