اخبار لوازم خانگی

دغدغه و موضل هایی که عمدتا درباره ماشین‌های لباس‌شویی باید بدانیم

ال کا ایران : ماشین لباس‌شویی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی است؛ وسیله‌ای که کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که این روزها از آن استفاده نکند. اما مصرف‌کنندگان ماشین‌های لباس‌شویی در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف، به دنبال رفع نیازهای متفاوتی از دستگاه‌شان هستند.

admin | 8 سال قبل

،ماشین لباس‌شویی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی است؛ وسیله‌ای که کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که این روزها از آن استفاده نکند. اما مصرف‌کنندگان ماشین‌های لباس‌شویی در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف، به دنبال رفع نیازهای متفاوتی از دستگاه‌شان هستند. این نیازها با توجه به عوامل مختلف از جمله تعداد افراد خانواده، قیمت برق، داشتن کودک و مواردی از این دست، شکل میگیرند. اما شش مورد اصلی هستند که تقریبا میان تمام کاربران مشترک‌اند. این موارد طی پژوهشی که در امریکای شمالی و غرب اروپا انجام شده، مهم‌ترین موارد از نظر کاربران بوده‌اند. مواردی که البته به اغلب آن‌ها در ماشین‌ لباس‌شویی جدید سامسونگ Addwashتوجه شده و برای آن‌ها راه‌حلی پیش‌بینی شده است.

ظرفیت دستگاه

میزان ظرفیت دستگاه و گنجایش آن‌، شاید یکی از دغدغه‌های اصلی مصرف‌کنندگان باشد. در پژوهشی که اخیراً انجام شده، 51 درصد مصرف‌کنندگان در فرانسه، ظرفیت دستگاه را مهم‌ترین عامل نگرانی خود ذکر کرده‌اند. این میزان در امریکا به 43 درصد رسیده و در هلند و آلمان به ترتیب 34 و 38 درصد است. عاملی که خصوصاً با افزایش استفاده از دستگاه و همچنین افزایش تعداد اعضای خانواده، اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد و البته واضح است که راه‌حلی ساده دارد: در نظر گرفتن نیازهای آینده خانواده‌ها، هنگام خرید دستگاه.

نظر شما چیست؟