اخبار لوازم خانگی

تولید مینی لباسشویی دیواری در ایران!

ال کا ایران : دنیای امروز، دنیای شتاب، تحول، دیجیتالی شدن و از همه مهم‌تر کوچک‌سازی پدیده‌ها و وسایل است. لوازم خانگی که در آشپزخانه جای می‌گیرند، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و ملزومات زندگی امروز است که گاهی اوقات ضرورت کوچک‌سازی آن‌ها با توجه به حجم اندک فضا

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دنیای امروز، دنیای شتاب، تحول، دیجیتالی شدن و از همه مهم‌تر کوچک‌سازی پدیده‌ها و وسایل است. لوازم خانگی که در آشپزخانه جای می‌گیرند، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و ملزومات زندگی امروز است  که گاهی اوقات ضرورت کوچک‌سازی آن‌ها با توجه به حجم اندک فضای آپارتمان‌های امروزی، احساس می‌شود.

در همین راستا، یکی از شرکت های خلاق ایرانی با تولید ماشین لباس‌شویی کوچک یا مینی با قابلیت نصب بر روی دیوار در تلاش است این مشکل را برطرف نماید.

این طرح که در پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناروی ارایه شده است، شامل ایده‌ای با عنوان لوازم خانگی مینیاتوری است که علاوه بر ماشین لباس‌شویی شامل دیگر ادوات منزل و آشپزخانه هم می‌شود. 

مینی لباس‌شویی علاوه بر طراحی و ایده خلاقانه شامل صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و سایر لوازم و مواد مصرفی هم هست و در عین حال از تکنولوژی‌های نوین هم در زمینه ساخت و ساز لوازم منزل بهره‌مند است. 

این طرح که توسط  برند اسنوا مراحل ساخت آن پی گرفته شده است، با هدف ارایه ماشین های لباس شویی ارزان قیمتی است که با قیمت کمتر از یک و نیم میلیون تومان به بازار ارایه می‌شود. 

ماشین لباس‌شویی مینی دیواری اسنوا که در حجم 3کیلویی ارایه می‌شود، در صورت تولید انبوه حتی به قیمت ارزان‌تر هم تمام می شود./تیتر20/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟