اخبار لوازم خانگی

واحدهای صنفی از خرید کالاهای فاقد فاکتور رسمی خودداری کنند

ال کا ایران : مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تاکید کرد: واحدهای صنفی از خرید کالاهای فاقد فاکتور رسمی خودداری کنند چرا که مسئولیت کالاهای قاچاقی که در واحد صنفی کشف می‌شود با متصدی واحد خواهد بود.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رضا قشلاقی در گفتگو با ایسنا، از محکومیت 140 میلیونی یک فروشگاه لوازم خانگی در بندرانزلی خبر داد و گفت:این فروشگاه به اتهام نگهداری و فروش کالای قاچاق به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 140 میلیون و 731 هزار و 950 ریال و ضبط کالای قاچاق کشف شده بنفع دولت محکوم شد.

 ویافزود: در بازرسی از این فروشگاه تعداد 4 دستگاه تلویزیون قاچاق کشف و ضبط و مراتب در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندر انزلی مطرح و پس از انجام تشریفات دادرسی و عدم توانایی متهم در ارائه مدارک مثبته، تخلف وی محرز تشخیص و به مجازات قانونی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان به واحدهای صنفی توصیه کرد از خرید کالاهای فاقد فاکتور رسمی خودداری کنند چرا که مسئولیت کالاهای قاچاقی که در واحد صنفی کشف می‌شود با متصدی واحد خواهد بود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟