اخبار لوازم خانگی

افزایش 21 درصدی کشف قاچاق کالا طی 2 ماه اول سال جاری در کرمان

میهن صنعت : فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در دو ماه ابتدایی سال جاری در کشف سلاح، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه، پارچه، اشیاء عتیقه، لوازم یدکی، سوخت قاچاق و دام قاچاق در سرجمع با افزایش 21 درصدی مواجه بوده ایم اما در کشف ت

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در دو ماه ابتدایی سال جاری در کشف سلاح، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه، پارچه، اشیاء عتیقه، لوازم یدکی، سوخت قاچاق و دام قاچاق در سرجمع با افزایش 21 درصدی مواجه بوده ایم اما در کشف تجهیزات دریافت امواج ماهواره با کاهش 13 درصدی روبرو بوده‌ایم.

سردار”رضا بنی اسدی فر” صبح امروز 31 خردادماه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: کالای قاچاق یک دغدغه جدی برای نظام است که مسوولان امر را درگیر کرده و از آنجایی که کرمان جزو 19 استان دارای قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا نیست، ناهماهنگی و خلاءهایی در این بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه لازمه مبارزه با قاچاق کالا، مشارکت همگانی است، افزود: عملا در مبادی ورودی، همکاران ما متناسب با توان و مقدورات خود اقداماتی را انجام داده اند که با توجه به گستردگی استان، شاید به تنهایی کارساز نباشد.

بنی اسدی تصریح کرد: محدودیت‌ها و مشکلات متعددی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان وجود دارد و به دلیل آنکه از طریق مبادی مختلفی که از سیستان و بلوچستان و هرمزگان این کالاها وارد استان می شوند، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق وارد می شود.

وی با اشاره به مشکلات و موانع در راستای مبارزه با قاچاق بیان کرد: با توجه به تصریح قانون مبنی بر تحویل کالای قاچاق مکشوفه با سازمان اموال تملیکی، این امکان وجود ندارد و این سازمان در هیچ یک از شهرستان های استان نمایندگی ندارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شعب تعزیرات حکومتی نیز در تعداد محدودی از شهرستان ها وجود دارد و این امر بخشی از مشکلاتی است که در حوزه مقابله با کالای قاچاق با آن مواجه هستیم و ماموران مجبور هستند پرونده به سایر شهرستان ها و شعب تعزیرات انتقال بدهند که زمان بر و مشمول مسائل قانونی است.

وی افزود: لازم است دوایر مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی تجهیز و خودروی مناسب برای انتقال کالای مکشوفه در اختیار آنها قرار داده شود.

بنی اسدی تصریح کرد: در دو ماه ابتدایی سال جاری در کشف سلاح، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه، پارچه، اشیاء عتیقه، لوازم یدکی، سوخت قاچاق و دام قاچاق در سرجمع با افزایش 21 درصدی مواجه بوده ایم اما در کشف تجهیزات دریافت از ماهواره با کاهش 13 درصدی روبرو بوده‌ایم.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟