اخبار لوازم خانگی

سرمایه‌گذاری 1.2میلیارد دلاری سامسونگ بر روی اینترنت اشیا در آمریکا

ال کا ایران : این سرمایه گذاری به طور اختصاصی در آمریکا و برای طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا صورت می‌گیرد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهم‌ترین مزیت اینترنت اشیا اتصال بسیاری از اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان به شبکه اینترنت و امکان کنترل آنها با استفاده از برنامه های نصب شده در گوشی‌ها و تبلت‌هاست. اشیای مذکور می‌توانند از چراغ‌های روشنایی تا لوازم خانگی (مانند چای‌ساز، ماشین ظرفشویی) و یا حتی خودروی شما باشند. اینترنت اشیا در صنعت پزشکی، سلامتی و حتی سیستم‌حمل‌و‌نقل عمومی نیز کاربرد دارد.

یانگ سون رئیس امور استراتژی شرکت سامسونگ میزان سرمایه گذاری در این زمینه را هنوز کم توصیف کرده و می گوید باید در آینده ارقام بیشتری به تحقیق و پژوهش در حوزه اینترنت اشیا اختصاص یابد.

انتظار می‌رود این سرمایه گذاری منجر به طراحی محصولات پیشرفته‌ای شود که در حوزه‌هایی مانند صنعت، کشاورزی، خدمات درمانی، محصولات خانگی و … کاربرد دارند. نیمی از این بودجه در شرکت های امریکایی نوپای فعال در حوزه اینترنت اشیا سرمایه گذاری می شود و نیمی دیگر برای توسعه فناوری های مرتبط با بازارهای گوناگون کاری به کار گرفته می شود.

منبع: فارس


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟