اخبار لوازم خانگی

ارزآوری ۶ میلیون دلاری یک کارخانه تولید لوازم خانگی

ال کا ایران : کارخانه تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری با ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری؛ سالانه ۶ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور دارد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از دانشجو، مدیر عامل کارخانه “سه در یک” گفت: در ابتدا این کارخانه جعبه های رایانه (کیس کامپیوتر) تولید می کرد که با نوسانات اقتصادی،  کارخانه چند منظوره شد.


مجتبی منعمیان افزود: به جای توسعه فیزیکی، مکان موجود با کمترین هزینه پوشیده و خط های جدید  اضافه شد.


وی گفت: این کارخانه هم اکنون در سه خط تولید لوازم خانگی، محصولات فناوری اطلاعات (آی تی) و موتورهای دوار؛  حدود 20 نوع محصول تولید و روانه بازار می کند.


مدیرعامل کارخانه “سه در یک” افزود: این روش باعث شده است تا هیچ نیروی کاری تعدیل نشود و مطابق با نیاز بازار محصول مورد نیاز را تولید کنیم.


مجتبی منعمیان گفت: در این سبک کار از انباشت محصول تولیدی جلوگیری می شود و کارگران با داشتن اضافه کاری از امنیت شغلی بهره مند هستند.


منعمیان افزود: هم اکنون 85 نفر در این کارخانه کار می کنند که می توانند در هر خط تولیدی به راحتی کار کنند.


وی گفت: تولید در زیر شیروانی کارخانه از پخش سرمایه جلوگیری کرده و از مصرف انرژی می کاهد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟