اخبار لوازم خانگی

کشف بیش از ۶۰ تن کالای قاچاق در تهران

ال کا ایران : ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با همکاری پلیس امنیت، بیش از ۶۰ تن انواع کالای قاچاق کشف و ضبط کردند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردارمحمدیان، رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت: از قاچاقچیان انواع لوازم خانگی،‌ ظروف آشپزخانه، پوشاک و محصولاتی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی این کالاها را حدود 200 میلیارد  ریال اعلام کرد و افزود: در ارتباط با این پرونده 15 نفر دستگیر شده اند و تحقیقات برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: متهمان کالاهای قاچاق را در 12 دستگاه تریلر، کامیون و وانت، با اسناد جعلی در میان کالاها ی مجاز جا سازی کرده بودند که با هوشیاری ماموران به دام افتادند.

سردارمحمدیان در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبر مبنی بر اینکه کالاهای قاچاق پس ازکشف چه می شوند، گفت: وظیفه پلیس توقیف و تحویل کالای  قاچاق به گمرک است، اما برای جلوگیری از بازگشت کالاها به چرخه بازار باید قوانین اصلاح شود و کالاهای قاچاق بلافاصله پس از کشف معدوم شوند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟