اخبار لوازم خانگی

كشف40 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان سمنان

ال کا ایران : فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: بيش از 40 ميليارد ريال انواع كالاي قاچاق امسال در استان كشف و ضبط شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار روح الامين قاسمي در ديدار اعضاي ستاد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با امام جمعه سمنان گفت: نمك، فرآورده‌هاي نفتي، لوازم آرايشي، لوازم خانگي، وسايل صوتي و تصويري از مهمترين كالاهاي قاچاق كشف شده سال95 در استان سمنان بودكه ارزش ريالي اين كالاها بيش از40 ميليارد ريال برآورد شده است.وي كشف كالاي قاچاق در 3 ماه نخست سال94 را 12 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: كشف كالاهاي قاچاق امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 173 درصد رشد داشته است.

وي ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده در سال94 در استان سمنان را 71 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: ارزش ريالي كالاهاي كشف شده در سال 93 هم 69 ميليارد ريال بوده است.او از عزم جدي پليس استان سمنان براي مبارزه با قاچاق كالا و ارز خبر داد و گفت: پليس، استان سمنان را به محل ناامني براي قاچاقچيان تبديل كرده است.

وي با بيان اين كه قاچاق كالا و ارز آسيب جدي به اقتصاد و توليد داخل وارد مي‌كند، افزود: همراهي مردم نقش مهمي در مبارزه با قاچاق كالا و ارز و همچنين مواد مخدر دارد.محمدرضا خبار استاندار و جمعي از مسئولان اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي استان سمنان در اين ديدار حضور داشتند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟