اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه لوازم خانگی و صنایع دستی در زنجان برگزار می شود

میهن صنعت : سرپرست سایت نمایشگاهای بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی، صنایع دستی و خوراکی های سنتی در زنجان خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد فاطمی ظهردوشنبه در جمع خبرنگاران، از برگزاری نمایشگاه  صنایع  دستی، لوازم خانگی و خوراکی های سنتی در نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۲۱  تا ۲۵تیرماه در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار می شود. 

 سرپرست سایت نمایشگاهای بین‌المللی کاسپین زنجان ادامه داد: این نمایشگاه‌ به مدت پنج روز و در فضای عمومی بیش از هفت هزار مترمربع  و برای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع غرفه بندی شده و با حضور ۱۰۰ تولید کننده برگزار می شود. 

فاطمی افزود: تولید کنندگان لوازم خانگی از استان‌های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، گیلان، آذربایجان غربی، قم، البرز، اردبیل، اصفهان، قزوین، همدان، خراسان رضوی و مازندران در نمایشگاه لوازم خانگی کاسپین زنجان حضور دارند. 

وی تاکید کرد: نمایشگاه صنایع دستی و خوراکی‌های سنتی در بیش از ۷۵۰ متر مربع از فضای نمایشگاهی پیش‌بینی شده و  ۳۰تولید کننده در این نمایشگاه حضور دارند. 

به گزارش مهر سرپرست سایت نمایشگاهای بین‌المللی کاسپین زنجان تصریح کرد: آشنایی با تولید کنندگان لوازم خانگی به روز و ایجاد فضای رقابتی برای تولید کنندگان، ارائه آخرین مدل‌های لوازم خانگی با هدف معرفی محصولات و تولیدات داخلی، آشنا کردن تولید کنندگان با نیازهای مصرف و ایجاد نمایندگی شرکت‌های تولید کننده از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 

فاطمی ساعات بازدید نمایشگاه لوازم خانگی را ۱۶ تا ۲۲ اعلام کرد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟