اخبار لوازم خانگی

حذف شرط فیش‌حقوقی درکارت‌های اعتباری

ال کا ایران : سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: در سیاست های قبلی افرادی که فیش حقوقی آنها معادل یا کمتر از یک ونیم میلیون تومان بود می توانستند در طرح کارت های اعتباری شرکت کنند ولی به دلیل استقبال کم این شرط حذف شد .

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حمید رضا غزنوی سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی، در خصوص اتخاذ سیاست های جدید و پیشنهاد وزیر صنعت معدن تجارت بر افزایش دامنه ارائه خدمات محصولات تولیدکنندگان داخلی در طرح کارت اعتباری، اظهار کرد: اکنون دامنه ارائه خدمات محصولات بسیار محدود و میزان تفاوت محصولات مصرفی با دوام  عرضه شده در کشور با محصولات مشارکتی سرمایه ای دراین طرح زیاد است به همین دلیل با استقبال خوبی مواجه نشده، امیدواریم با اتخاذ تصمیم های جدید از بحران حاکم در وضعیت کنونی خارج و با استقبال متقاضیان بیشتری نسبت به گذشته رو به رو شویم .

 

وی ادمه داد : از چهارهزار و دویست میلیارد تومانی که باید به طرح کارت های اعتباری درنظر گرفته شده بود، فقط 10 میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است.

 

غزنوی با اشاره به معضلات موجود در طرح کارت اعتباری تصریح کرد: توزیع کارت های اعتباری خرید کالاهای ایرانی با اعتبار شش میلیون تومان با سود 12 درصدی و باز پرداخت در 24 ماه باعث کاهش جذابیت های این طرح می شود که باید با افزایش این جاذبه ها و دامنه محصولات مشارکتی سرمایه ای این مشکل رفع شود .

 

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود : بر اساس بخش نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سیاست های قبلی افرادی که فیش حقوقی آنها معادل یا کمتر از یک ونیم میلیون تومان بود می توانستند در طرح کارت های اعتباری

شرکت کنند ولی به دلیل استقبال کم این شرط حذف شد .

 

وی در پایان گفت :‌ بخشنامه جدید طرح کارت اعتباری در بانک های ملی با صدور 70 هزار کارت ،‌ بانک صادرات با 25 هزار کارت و رفاه با 5 هزار کارت در حال اجراست ولی این ظرفیت هنوز پر نشده و با توجه به این که سقف صدور 350 هزار کارت برای هر بانک در نظر گرفته شده بود، تاکنون این طرح نسبت به شرایط قبلی با استفبال قابل توجهی مواجه نشده است . 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟