اخبار لوازم خانگی

کشف 95 میلیارد ریال کالای قاچاق در سه ماهه اول امسال در مازندران

ال کا ایران :‌ علی پیر فلک روز سه شنبه در میزگرد بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز که در دفتر ایرنا در ساری برگزار شد ، گفت : در این مدت 285 فقره پرونده کالای قاچاق در استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفا

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی پیر فلک روز سه شنبه در میزگرد بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز که در دفتر ایرنا در ساری برگزار شد ، گفت : در این مدت 285 فقره پرونده کالای قاچاق در استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان ارسال شد.

وی همچنین از دستگیری 275 نفر در این مدت خبر داد.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران از لوازم خانگی ، پوشاک ، تلفن همراه ، داروهای غیرمجاز ، لوزام آرایشی و بهداشتی ، مواد غذایی بویژه برنج و کالاها دخانی به عنوان مهم ترین کالاهای قاچاقی نام برد که وارد استان شده و توزیع می شود.

وی گفت : اگر چه مازندران استانی مرزی نیست که با محموله های کلان کالاهای قاچاق و ارز مواجه باشد ، ولی به عنوان گذرگاه و بار انداز کالای قاچاق مورد استفاده قرار می گیرد.

او افزود : وجود بازار بزرگ با جمعیت بیش از سه میلیونی بومی و حضور دهها میلیون مسافر و گردشگر سالانه ، مازندران را به استانی جذاب برای قاچاقچیان کالا تبدیل کرده است.

پیرفلک یکی از ویژگی های مازندران را خروج بخشی از تولیدات و کالاهای این استان به صورت قاچاق به خارج از استان برشمرد.
وی از خاویار ،گوشت ماهیان خاویاری ، چوب و پرندگان مهاجر و نادر به عنوان اقلامی نام برد که به صورت قاچاق از این استان خارج می شود.

نظر شما چیست؟