اخبار لوازم خانگی

بلک بری هفته آینده دو گوشی اندرویدی قدرتمند و میان رده را روانه بازار خواهد کرد

ال کا ایران : بعد از عرضه دو گوشی اندرویدی از بلک بری این شرکت تصمیم به عرضه دو گوشی دیگر گرفته است که قرار است با هکاری شرکت آلکاتل ساخته شود. این دو گوشی در دو گروه میان رده و رده بالا قرار دارند و ویژگی های بسیار مناسبی خواهند داشت.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بعد از عرضه دو گوشی اندرویدی از بلک بری این شرکت تصمیم به عرضه دو گوشی دیگر گرفته است که قرار است با هکاری شرکت آلکاتل ساخته شود. این دو گوشی در دو گروه میان رده و رده بالا قرار دارند و ویژگی های بسیار مناسبی خواهند داشت. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مشخصات و موارد پیرامون آنها را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

گوشی اول این شرکت که پروژه ی آن اسم رمز BlackBerry Neon دارد، گویا مدل مشابهی از Alcatel Idol 4 خواهد بود که پیش از این توسط Alcatel که حالا تحت تملک غول چینی صنعت لوازم خانگی، TCL است نهاده شده است. گوشی دوم هم BlackBerry Argon نام دارد و در رده محصولات پرچمدار جای خواهد کرفت و مشخصاتی مانند گوشی های این رده در سال 2016 دارد و در حالت کلی نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و چیپست Snapdragon 820 و 4 گیگابایت حافظه RAM و دوربین پشتی 21 مگاپیکسلی و رابط USB Type-C برای آن در نظر گرفته شده است.

چند روز پیش هم آقای جان چن، مدیر عامل بلک بری که در رویداد سالیانه BlackBerry Security Summit در نیویورک شرکت کرده بود نیز چند کلمه ای در مورد آن صحبت کرده است و بیان کرده که تجارت اسمارت فون های شرکت به نحو بسیار عالی در حال فعالیت است:

ما به زودی و در غالب یک تولید کنندگان حرفه ای و قدرتمند باز خواهیم گشت.

البته زمزمه هایی هم از گوشی دیگری با اسم رمز Hamburg شنیده می‌شود که امروز اولین اطلاعات در مورد ویژگی ها و سازنده آن منتشر شده است که باز هم نام آلکاتل این میان است و اطلاعات جدید از گواهینامه FCC گوشی و اطلاعات باتری آن که گویا 2160 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت، بدست آمده است. از دیگر اطلاعاتی که در مورد این گوشی می‌دانیم نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p و چیپست Snapdragon 615 و 3 گیگابایت حافظه RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی  به همراه دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی و اندروید 6.0 است.

منبع: PhoneArena و GSMArena

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟