اخبار لوازم خانگی

کشف ۵۰ کانتینر لوازم خانگی قاچاق/۱۲ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: انبار حاوی ۵۰ کانتینر لوازم خانگی، مواد شوینده و ماد غذایی در حاشیه شهر اصفهان کشف و ۱۲ متهم دستگیر شدند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشف محموله بزرگ قاچاق در حاشیه شهر اصفهان اظهار داشت: این عملیات به منظور تحقق شعار سال جاری و تشدید مبارزه با دانه درشت‌های قاچاق ارز و کالا انجام شده است.

وی با بیان اینکه کشف این محوله قاچاق توسط پلیس آگاهی استان صورت گرفته و با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی و با ورود ماموران مبارزه با قاچاق ارز و کالا صورت گرفته است، افزود: در این عملیات انبار بزرگ دپوی قاچاق کالا شناسایی و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این انبار ۵۰ کانتیر کالای تخلیه شده وجود داشته است، اضافه کرد: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: این محموله شامل ۱۸ هزار و ۲۶۴ کیسه ۲۰ کیلویی تخمه آفتابگردان قاچاق، ۲۵۰ اجاق گاز، ۲۳۱ دستگاه ماشین لباسشویی و لوازم خانگی صوتی و تصویری،  مواد غذایی و صنعتی بوده است که در حال حاضر به سازمان اموال تملیکی استان منتقل شده‌ است.

سردار آقاخانی با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این عملیات ابراز داشت: کارشناسان گمرک و سازمان اموال تملیکی در حال بررسی این پرونده هستند و مدارک معتبر دال بر قانونی بودن این محموله ها تاکنون ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: احتمال دارد دستکاری در اسناد و مدارک کالاهای قاچاق صورت گرفته باشد که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نظر شما چیست؟