اخبار لوازم خانگی

معامله نوآوری ظرفشویی با سیستم AirJet در بازار دارایی فکری نهایی شد

معامله نوآوری ظرفشویی با سیستم AirJet در بازار دارایی فکری با پیگیری پارک فناوری پردیس نهایی شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از ایسنا، مهدی صفاری‌نیا، رییس پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر افزود؛ با انعقاد قرارداد اختراع ظرفشویی در بازار دارایی فکری اولین معامله حاصل از فستیوال نوآوری‌های صنعت لوازم خانگی که در دی‌ماه 94 برگزار شد، قطعی شده و سه قرارداد دیگر نیز در حال تکمیل فرایند است.

صفاری‌نیا گفت: قرارداد مذکور به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی این نوآوری را خریداری کرده است.

رییس پارک فناوری پردیس گفت: در فستیوال لوازم خانگی 7 اختراع به صورت حضوری برای نمایندگان بیش از 55 سرمایه‌گذار و صنعتگر حوزه لوازم خانگی و دیگر مخاطبان ارائه شدند و دفترچه‌ای حامل بر اطلاعات این 7 اختراع و اختراعات دیگر عرضه شده در بازار در اختیار ایشان قرار گرفت.

صفاری نیا با اشاره به نقش کارگزاران تبادل فناوری در رشد معاملات در بازار دارایی فکری اضافه کرد: یکی از مهمترین کارکردهای این بازار، بازاریابی اختراعات است که با برگزاری فستیوال‌های معارفه نوآوری در حوزه‌های صنعتی و کاربردی تخصصی و استفاده از ظرفیت کارگزاران برای بازاریابی و پیگیری تعاملات با صنایع و سرمایه‌گذاران در حال تحقق است.

وی خاطرنشان کرد: پارک فناوری پردیس با پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسؤولیت ارزیابی فنی اختراعات متقاضی عرضه در بازار و برگزاری فستیوال‌های نوآوری را از طریق مرکز فن بازار ملی ایران برعهده دارد.

صفاری‌نیا برگزاری مستمر فستیوال‌ها را از برنامه‌های توسعه این بازار برشمرد و تصریح کرد: در همین راستا فستیوال نوآوری‌های حوزه تجهیزات پزشکی اول شهریور ماه امسال در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود که اطلاعات بیشتر از طریق سایت فستیوال به نشانی www.techfestival.ir موجود است.

نظر شما چیست؟